DISCLAIMER

SELAMAT DATANG

Aku masih hidup. Itu yang pasti. Yes, yes. Sekarang ni kau ada dalam platform yang betul. Jangan pandang mana-mana tempat kau duduk sekaran...

Saturday 28 July 2012

Thanks Guys

Beberapa hari jugaklah aku tumpang dan bermalam di bilik Zai dan Nabil. Walaupun aku agak menyemakkan pandangan diorang setiap malam, tapi diorang tak pernah kisah (mungkinlah) dengan aku. Tak tahulah kalau dalam hati diorang macam mana kan. Aku agak suka dapat tidur dalam bilik diorang setiap hari sebab kitorang boleh borak and tidur dekat bawah sama-sama. Bentang tilam dekat bawah. Dioranglah tempat aku membebel dan mengadu nasib.

Tambahan, selepas daripada hari aku terlanggar locker hari tu, aku memang jarang tidur bilik sendiri. Aku tinggalkan roomate aku tu sorang-sorang everyday. Balik bilik cuma untuk mandi, tukar baju je. Memang tak duduk bilik langsung.

Tempat berteduh aku macam dah bertukar kepada bilik TPK214. Rasanya lebih selesa. Selain dengan roommate aku yang… 

No comments:

Post a Comment