DISCLAIMER

SELAMAT DATANG

Aku masih hidup. Itu yang pasti. Yes, yes. Sekarang ni kau ada dalam platform yang betul. Jangan pandang mana-mana tempat kau duduk sekaran...

Sunday 3 June 2012

Tiket Pelarian Sempurna

Hai. Aku Blue.

Dari masa sekarang aku menulis diari ini merupakan hari pertama aku dekat kampus. Quite nice. Walaupun macam terasa sangat awakward dengan persekitaran yang baru ni. Keadaan bilik memuaskan. Struktur kolej baru. Kiranya dekat sini satu bilik dua orang. Aku bersyukur sebab aku dapat kolej baru.

Sebelum start sibuk sebelah petang tadi, ada berbual sedikit dengan roommate aku. But, aku masih tak kenal siapa roommate aku ni. Sepenuhnya-- belum. I hope he is nice. Tiba-tiba terbayang benda bukan-bukan pasal dia bila mengenangkan bacaan dekat Google sebelum ni. Harapnya dia tak menjengkelkan.

Di sebalik ruang petak konkrit ni, aku tak pasti sejauh mana akan selamatnya aku daripada semua peristiwa yang pernah menjadi sejarah silam aku sebelum-sebelum ni. Cukup dengan hanya sekadar suatu yang pernah. Takkan ada apa yang buat semua itu pulang kembali. Kembali memaksa tubuh dibuka.

Ah, sekadar cukup melalut.

Off to bed now. Esok kena bangun awal.

No comments:

Post a Comment