DISCLAIMER

SELAMAT DATANG

Aku masih hidup. Itu yang pasti. Yes, yes. Sekarang ni kau ada dalam platform yang betul. Jangan pandang mana-mana tempat kau duduk sekaran...

Wednesday 9 January 2013

Hilang

Rujuk catatan aku muka surat 74.

Pembetulan pada nama Aizat dekat dalam catatan tu. Nama dia Aizzat Fadzil. Kiranya, dia sama macam yang lain dekat sini-- sekretariat Kolej Tun Perak. Aizzat ni berperwatakan peramah dan slumber. Okay, secara jujur aku tak kenal sangat dia sebab dia senior satu semester dari aku dan aku tak berapa bergaul dengan dia.

Dekat kolej pun macam jarang nampak. Adalah sesekali nampak dia datang roll call dan join meeting lain dengan camera dia atau apa-apa jelah yang pelik pasal dia. Sebab tak kenal, kan? Mungkin aku tak berapa perasan sangat dia.

Berita kehilangan dia jadi bahan utama untuk orang bercakap sebab kecoh jugaklah masa cari dia malam ni. Tak jumpa satu kolej dia dekat mana. Tup tup boleh jumpa dekat Dewan Bentara. Jauh sangat tu kalau fikir-fikirkan. Yeah, walaupun macam dekat dan depan kolej je Bentara tu, tapi kalau amati, jauhlah kalau dia berjalan ke atau ada sesuatu yang berlaku dekat dia.

Atau ada kena mengena dengan...

No comments:

Post a Comment